آمازون خدمات خرید خود را از دنیای آنلاین به دنیای واقعی با افتتاح فروشگاه های خرده فروشی فیزیکی در ایالات متحده گسترش داده است. ابتدا، خرده فروش الکترونیک آمریکایی یک فروشگاه مواد غذایی با فناوری پیشرفته به نام آمازون گو در بسیاری از شهرهای ایالات متحده افتتاح کرد. و اکنون، آمازون اعلام کرده است که اولین فروشگاه پوشاک و مد خود را در ایالات متحده با نام آمازون استایل افتتاح خواهد کرد.
این “اولین فروشگاه پوشاک فیزیکی” توسط غول تجارت الکترونیک خواهد بود و به خریداران اجازه میدهد محصولات فیزیکی را به صورت دیجیتالی به اتاق های آزمایشی یا صندوق نقدی منتقل کنند. آیا به نظر گیج کننده است؟ برای اطلاع از جزئیات، با ما در دانوتک همراه باشید.
فروشگاه پوشاک هوشمند آمازون استایل
اگرچه آمازون فروشگاه های آمازون گو را در مناطق مختلف افتتاح کرده است، اما این شرکت تا به حال فروشگاه فیزیکی برای فروش پوشاک و محصولات مد نداشته است. با این حال، غول سیاتل قصد دارد با افتتاح اولین فروشگاه پوشاک خود در The Americana در مرکز خرید Brand در لس آنجلس، این وضعیت را تغییر دهد.
همانند سایر فروشگاههای خردهفروشی آمازون، فروشگاه آمازون از ویژگیهای خرید دیجیتالی شرکت برای ارائه یک تجربه خرید بینظیر به مشتریان استفاده میکند. برای شروع، مشتریان میتوانند از برنامه خرید آمازون در تلفن های هوشمند خود استفاده کنند تا محصولاتی را که دوست دارند به اتاق آزمایشی ارسال کنند تا آنها را امتحان کنند یا مستقیماً برای صدور صورت حساب به صندوق نقدی بفرستند.
آمازون میگوید که مشتریان کدهای QR منحصربهفردی را روی اقلام لباس پیدا میکنند که میتوانند آنها را اسکن کنند تا جزئیات مربوط به اندازه، رنگ و موارد دیگر را دریافت کنند. محصولات اسکن شده در برنامه آمازون ذخیره میشوند. پس از انتخاب رنگ و اندازه مورد نظر یک محصول، مشتری میتواند محصول را به اتاق آزمایش ارسال کند تا آنها را امتحان کند. میتوانید در ویدیوی تبلیغاتی رسمی فروشگاه آمازون استایل در زیر، ویژگی موجود در فروشگاه را بررسی کنید.
در این ویدئو، میتوانیم ببینیم که چگونه اپلیکیشن خرید آمازون میتواند هر زمان که اتاق آزمایشی برای مشتری آماده میشود، هشدارهایی را برای مشتری ارسال کند. اتاق آن همچنین دارای یک صفحه نمایش اختصاصی خواهد بود که با استفاده از آن مشتریان میتوانند موارد دیگری را که ممکن است دوست دارند مشاهده کنند و آنها را به اتاق اتصال بیاورند. این ویژگی متکی به الگوریتمهای هوش مصنوعی آمازون است که میتواند محصولات مشابه را بر اساس انتخابهای محصول موجود مشتری انتخاب کرده و نشان دهد.
در مورد محصولات اولین فروشگاه آمازون استایل، این شرکت میگوید که طیف گستردهای از اقلام، از جمله محصولات مد الهام گرفته از مد را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه خواهد کرد. علاوه بر این، فروشگاه به طور مکرر با محصولات جدیدتر بهروز می شود تا مشتریان هر هفته چیز جدیدی را مشاهده کنند.
آمازون میگوید که فروشگاه آمازون استایل اواخر امسال در مکان فوق افتتاح خواهد شد. با این حال، این شرکت تاریخ دقیق افتتاحیه را تاکنون اعلام نکرده است. بنابراین، منتظر بهروزرسانیهای بیشتر باشید و نظرات خود را در مورد فروشگاه آمازون استایل با ما در میان بگذارید.