سامسونگ اخیراً پرچمداران سری گلکسی S22 را در سطح جهانی از جمله ایران عرضه کرده است و گلکسی S22 Ultra هم اکنون شروع به ایجاد مشکل برای کاربران کرده است. گزارش شده است که گلکسی S22 Ultra با برخی مشکلات سوسو زدن صفحه نمایش مواجه است. در اینجا جزئیات این مشکل را بررسی میکنیم.
مشکل نمایشگر گلکسی S22 Ultra به زودی برطرف خواهد شد
برخی از کاربران گلکسی S22 Ultra گزارش دادهاند که گوشیهایشان یک خط پیکسلی در قسمت بالای صفحه نمایش، جایی که ویجت ساعت قرار دارد، نشان میدهد. وقتی کاربر قفل دستگاه را باز میکند یا ویدیوهای YouTube را پخش میکنند، خط ظاهر میشود.
این خط بیشتر زمانی دیده میشود که رزولوشن نمایشگر روی QHD+ و حالت رنگ به صورت Natural تنظیم شده باشد. اگر کاربر به رزولوشن دیگر و حالت Vivid سوئیچ کند، به نظر میرسد که مشکل از بین میرود.
همچنین مشخص شده است که این مشکل نمایشگر عمدتاً برای مدلهای گلکسی S22 Ultra با پردازنده اگزینوس 2200 و برای مدلهای دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 ظاهر نمیشود.
چندین کاربر در توییتر و ردیت این موضوع را مطرح کردند. گفته میشود این مشکل یک باگ نرم افزاری است و سامسونگ وجود آن را تایید کرده است. این شرکت از طریق پستی در ردیت اعلام کرده است که به زودی بهروزرسانی گلکسی S22 Ultra را برای رفع این مشکل منتشر میکند. اگرچه، هیچ صحبتی در مورد زمان عرضه این بهروزرسانی وجود ندارد.
چگونه میتوان مشکل سوسو زدن صفحه نمایش گلکسی S22 Ultra را برطرف کرد؟
سامسونگ به کاربران پیشنهاد میکند از Galaxy S22 Ultra خود با وضوح Full HD+ و حالت صفحه نمایش Vivid استفاده کنند. همچنین به کاربران توصیه میکند گوشیهای خود را بهروز نگه دارند. برای تغییر تنظیمات نمایش، کاربران میتوانند به تنظیمات -> نمایش -> حالت صفحه یا وضوح صفحه رفته و انتخاب پیشنهادی را انجام دهند.
آیا شما نیز با این مشکل نمایشگر Galaxy S22 Ultra روبرو هستید؟ تجربه خود را در نظرات زیر با ما در میان بگذارید.