Honor از هوآوی جدا شده است تا بتواند خود را سرپا نگه دارد و تحقیقات Counterpoint گزارش میدهد که این حرکت موفقیت آمیز بوده است. به نظر میرسد سقوط آزاد از ماههای اولیه سال که Honor در حال سازماندهی مجدد کسب و کار خود بود به پایان رسیده است و سری 50 باعث افزایش قابل توجهی در فروش شده است.
Honor در دو ماه گذشته رشد بسیار قوی داشته است و در ماه ژوئن به 8.4٪ از سهم بازار رسیده است. آخرین ماه که دادهها برای آن جمع آوری شده است. با نگاه دقیقتر، تحقیقات Counterpoint نشان میدهد که فروش بین 21 ژوئن و 4 ژوئیه 36 درصد افزایش یافته است که در مقایسه با دو هفته گذشته که توسط راه اندازی Honor 50 در 25 ژوئن تأمین شد. این بدان معناست که این شرکت پیش از این و با Magic رشد بیشتری داشته است.
این عملکرد را میتوان به وفاداری به نام تجاری در بین مشتریان و همچنین قابلیتهای تحقیق و توسعه نسبت داد. جورج ژائو فاش کرد که هنگام جدا شدن Honor از هواوی، بیش از 4000 نفر در دفتر مرکزی جدید استخدام شدند و اکنون کاربران از تداوم برند خود قدردانی میکنند.
یکی دیگر از دلایل کلیدی آنر برای تبدیل شدن به یک رقیب قوی در این بازار این است که این شرکت بزرگترین شبکه زنجیره تامین را تحت پوشش خود دارد و به آنر اجازه میدهد دستگاههای خود را در بین مخاطبان بیشتری توزیع کند.