اینستاگرام در حال حاضر به عنوان یکی از پربازده ترین و بزرگترین بنگاه های تبلیغاتی دیجیتال شناخته میشود. جایی که کسب و کار های کوچک و بزرگ با نوآوری ها و ارائه محتوای با کیفیت سعی در جلب توجه کاربران اینستاگرام و در نهایت فروش محصولات و خدمات خود دارند. روش های بسیار زیادی برای تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد، بهترین روش جذب فالوور واقعی پاپ آپ اینستاگرام میباشد.
دلیل این ادعا هم این است فالوور هایی که از این طریق جذب پیج شما میشوند صد در صد واقعی هستند. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا درباره پاپ آپ اینستاگرام بیشتر بدانیم.
پاپ آپ اینستاگرام چیست؟
کلمه پاپ آپ به معنی ظاهر شدن میباشد. پاپ آپ اینستاگرام نیز دقیقا به همین صورت است. فرض کنید در حال کار با اپلیکیشنی هستید که ناگهان آگهی تبلیغاتی روی گوشی شما ظاهر میشود. حال اگر به همین روش پیج اینستاگرام کاری یا شخصی شما روی تلفن های همراه میلیون ها کاربر ظاهر شود. از این مرحله به بعد کاربر وارد پیج شما شده است و محتوای پیج شما را میبیند. حال این میزان جذابیت پیج شماست که بازدهی پاپ آپ اینستاگرام پیج شما را نشان میدهد.
به طور کلی دو نوع پلن تبلیغاتی از این روش وجود دارد:
۱- پاپ آپ تضمینی:
پاپ آپ اینستاگرام تضمینی دقیقا مثل نوع اول است با این تفاوت که در این پلن که جذب فالوور هزار تایی واقعی است. پاپ آپ تا زمانی که پیج شما میزان ۱۰۰۰ فالوور را جذب کرد، ادامه پیدا میکند. با صرف کمترین هزینه بیشترین بازدهی را خواهید داشت.
نکته مهم : برای پیج خود به هیچ عنوان از محتوای کپی برداری شده و فالوور های غیر واقعی یا فیک استفاده نکنید. اینستاگرام با الگوریتم پیشرفته خود از سال ۲۰۲۱، تمامی پیج هایی را که به صورت غیر اصولی، سعی در دیده شدن بیشتر را دارند را حذف خوهد کرد یا جریمه های سنگینی برای آن ها ترتیب خواهد داد. تمامی پاپ آپ های ارسالی تنها به کاربران اینستاگرام نمایش داده خواهند شد.
۲- پاپ آپ ارسالی :
پاپ آپ اینستاگرام ارسالی در واقع ارسال به یک میلیون دستگاه موبایل میباشد و تضمینی برای جذب هزار فالوور برای شما وجود ندارد. ولی به طور میانگین بین ۴۰۰ تا ۸۰۰ فالوور فعال که قابلیت تعامل با آن ها را دارید را به دست خواهید آورد.
فاکتور های اساسی در تبلیغات اینستاگرام و پاپ اپ
تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام تاثیر مستقیم بر رشد معیار های سنجش پیج های اینستاگرام دارد. این معیار ها عباتند از : ریچ ، ایمپریشن ، لایک ، کامنت ، ذخیره پست.
ریچ: به عنوان مثال اگر کاربر ۱، ۷ بار پست شما را ببیند و کاربر ۲، ۳ بار پست شما را ببیند. مقدار ریچ پست های شما تن ها ۲ واحد به حساب میآید.
ایمپریشن : هر کاربری که بیش از سه ثانیه پست شما را میبیند یک واحد به ایمپریشن پست شما افزوده خواهد شد. میزان ایمپریشن و ریچ هر پست اعتبار آن را مشخص میکند.
ذخیره پست : اینستاگرام با ویژگی ذخیره پست برای دیدن مجدد در آینده تجربه کاربری بسیار عالی را برای کاربران خود فراهم کرده است. پست هایی که میزان سیو یا ذخیره بالایی دارند نیز مورد توجه اینستاگرام هستند.
برای دریافت بهترین نتیجه از تبلیغات، محتوای پیج خود را به روز کنید و تلاش خود را برای افزایش جذابیت محتوای پیج خود بالا ببرید.
لایک و کامنت : فالوور های واقعی لایک و کامنت واقعی را برایتان به ارمغان میآورند. اصلی ترین معیار اعتبار هر پیج تعداد لایک و کامنت محتواهای آن میباشد. الگوریتم های اینستاگرام نیز به محتواهایی که تعامل بیشتری از طریق کامنت با کاربران برقرار میکنند و تعداد لایک بالاتری دارند توجه بیشتری دارد.
راه صد ساله را یک شبه طی کنید!
موفقیت گاهی اوقات یک شبه به دست میآید ولی اگر تلاش های بسیاری در جهت رشد کسب و کار خود کرده باشید. در تبلیغات اینستاگرام نیز از هر روشی مثل منشن، اسپانسری یا پروموشن، ارسال دایرکت و … استفاده کنید، بایستی استراتژی تولید محتوای مناسب با کسب و کار خود را پیاده سازی کنید. چرا که اگر محتوای جذابی نداشته باشید نمیتوانید جذب مناسبی از تبلیغات داشته باشید هر چند تبلیغات زود بازده حکم مسکن را خواهد داشت و ثابت نیستند. ابتدا زیر ساخت پیج خود را مرتب بچینید تا به بلندای قله کسب و کار خود برسید و از نتایج به دست آمده لذت کافی را ببرید.