سانترال دستگاه یا سروری است که در یک مرکز تلفن به عنوان هسته اصلی محسوب میشود و باعث برقراری ارتباط بیشتر و بهتر بین کارمندان و همکاران برقرار میشود و راندمان کاری را افزایش میدهد.
اکثر مجموعههای تجاری و شرکتها برای بهرهمندی از خطوط متعدد تلفن با قابلیت، امکان پاسخگویی بدون وقفه، داشتن کمترین نیروی کار و هزینه مجاب شدهاند که از سیستم و دستگاه سانترال استفاده کنند.
دستگاه سانترال پاناسونیک تمامی خطوط تماسهای شهری که به مجموعه ورود میکند را به داخلیهای کارمندان و دیگر بخشها مرتبط میکند، امروزه در دنیای ارتباطات با پیشرفت تکنولوژی و تجهیزات ارتباطی هیچ دستگاهی به کیفیت طراحی و ساخت سانترال پاناسونیک نمیرسد، آن ها موفق شدهاند در حوزه ارتباطات و تجهیزات این بخش جزو اولینها باشند.
سانترال پاناسونیک دارای دو دسته؛ پرظرفیت و کمظرفیت هستند و از این دو مجموعه، از نوع کم ظرفیت آن میتوان برای شرکتها و مجموعه کسبوکارهای متوسط و کوچک استفاده کرد و یک انتخاب ایدهآل میباشد، در مجموع میتوان از مدلهای ns استفاده کرد.
در مقابل از دستگاههای سانترال پاناسونیک در ظرفیت بالا میتوان با راهاندازی این سانترال در ادارات و شرکتهای عظیم و سازمانها دولتی و خصوصی استفاده کرد، از جمله مهمترین مدلهای سامسونگ در ظرفیت میتوان به مدل TDE ،TDA و NS اشاره کرد، از آنجایی که به دلیل پیشرفت فضای مجازی و تکنولوژی فروشگاهها و استارتآپهای اینترنتی افزایش فراوانی داشتهاند، این مجموعهها بر آن شدند تا از دستگاه سانترال استفاده کنند، تا بتوانند با کمترین محدودیت بیشترین تماسهای ورودی به مجموعه از خطوط شهری را در بین کارمندان خود تقسیمبندی کرده و به بهبود و سرعت کار مجموعه نظم ببخشند.
اگر دارای یک کسبوکار و شرکت تازه تاسیس مجازی و اینترنتی هستید یا یک شرکت با سابقه چندین ساله و معتبر هیچ فرقی ندارد در هر صورت شما برای این که بتوانید با کاربران و مشتریهای خود ارتباط مستمر و موثری داشته باشید، نیازمند وجود چندین خط تلفن هستید، دستگاه سانترال به شما این امکان را میدهد که از طریق راهاندازی آن یک بستر مناسب برای یکپارچه کردن و مدیریت خطهای تلفن مرکز و مجموعه خود داشته باشید و آن را ارتقا بخشید.
به جرأت میتوان گفت که یک شرکت برای موفقیت در حوزه فعالیت و تجارت خود باید با کاربر و مشتری ارتباط پیوسته و پیگیری داشته باشد، تا بتواند به اهداف خود برسد و این امر هم با نصب و راه اندازی دستگاه سانترال محقق میشود که به شما در ایجاد یک بستر منعطف و کار آمد مخابراتی کمک میکند.
ویژگی های سانترال پاناسونیک
سانترال پاناسونیک در یکپارچه کردن خطوط تلفن به مجموعهها و شرکتهای اینترنتی کمک شایانی کرده است و در کنار این مدیریت کاربردهای فراوانی دارد که در این بخش به بررسی این ویژگیها و مزیتها میپردازیم؛
- برقراری ارتباط داخلی بین کارمندان به صورت رایگان و بدون هزینه و با سرعت زیاد
- ارتباط بهینه و سریع مشتریان و کاربران با اپراتورها
- قابلیت ضبط تمامی تماسهای دریافتی و ورودی و پیگیری آنها
- تلفن گویا و منشی تلفنی
- کاهش هزینه های مخابراتی
- امکان انتظار چندین کاربر پشت هر خط تلفن
- امکان نظارت و کنترل بهینه بر تمامی خطوط تلفن
- ارتباط بهینه و سریع مشتریان و کاربران با اپراتور ها
دستگاه تلفن پاناسونیک مانند یک مرکز تلفن مخابراتی عمل میکند و با برقراری خط های داخلی متعدد، باعث ارتباط بیشتر کارمندان شرکت با هم میشود، دستگاه سانترال پاناسونیک به شما این اجازه را میدهد که بتوانید از خطوط شهری به شکل همزمان بهره ببرید و هر یک از کارمندان به هر خطی که آزاد است وصل میشود و تماس را برقرار میکند، در این سیستم به هر کارمند و اتاق مخصوص شماره اختصاصی داخلی داده میشود و دیگر بخشها و مدیریت شرکت و کارمندان دیگر میتوانند با شمارهگیری آن داخلی با آن بخش ارتباط کنند، هر کدام از بخشها و کارمندان میتوانند چندین خط داخلی در صورت نیاز داشته باشد.
قابلیت ضبط تمامی تماسهای دریافتی و ورودی و پیگیری آنها
یکی دیگر از ویژگیهای دستگاه سانترال این است که میتواند تمامی تماسهای ورودی و مکالمات تلفنی را ضبط کند و این برای آن دسته از شرکت هایی که خدمات پس از فروش را به مشتریان و کاربران خود برای اطمینان و خاطر جمعی و رضایت ارائه میدهند، بسیار مهم است و به آنها این امکان را میدهد که بتوانند مطمئن شوند که اپراتورهای شرکت با مشتریان رفتار شایسته را انجام میدهند و همچنین از طریق این قابلیت پیشنهادات و شکایتها را هم بررسی میکنند.
امکان نظارت و کنترل بهینه بر تمامی خطوط تلفن
بخش عمدهای از هزینه مخابراتی که برای شرکتها ایجاد میشود مربوط به تماسهای غیر ضروری کارمندان شرکت است که با استفاده از دستگاه سانترال پاناسونیک، مدیریت میتواند تماس کارمندان را با دیگر بخشهای غیر ضروری مثل شهرهای دیگر و خارج از کشور محدود کند و برای هر داخلی با ایجاد دسترسیهای محدود میتواند تماسهای کارمندان را به نحو احسن مدیریت کند، به این منظور بعضی از داخلیها در مجموعهها و شرکتها نیاز به پاسخگویی است و به تماس نیازی ندارند، فقط باید پاسخگوی تماسهای ورودی باشند که در این صورت مدیریت میتواند تماس به خطهای شهری را محدود کرده تا کارمندان نتوانند با دیگر خطوط غیر ضرور تماس برقرار کنند، با استفاده از این دستگاه میتوان برای هر بخش و هر کارمند دسترسیهای منحصر به فردی را ایجاد کرد، این قابلیت سانترال پاناسونیک باعث میشود که در هزینههای بلند مدت به شکل قابل توجهی صرفهجویی شود.
تلفن گویا و منشی تلفنی
قابلیت منشی تلفنی و یا همان تلفن گویای که دستگاه سانترال در اختیار مجموعهها و شرکتها و کسبوکارهای بزرگ و کوچک میگذارد باعث میشود که از استخدام افراد و نیروهای متعدد بینیاز باشند، و این دستگاهها با قابلیت تلفن گویا میتوانند تمامی پیغامها و کدهایی که در پیغامگیر گفته میشود به بخش و واحد مورد نظر انتقال و اتصال دهد و به شما این امکان را میدهد که زمانهایی که اپراتورها در دسترس نیستند و کاربران و مشتریان سوالات و پیغامهایی را دارند ضبط کرده و در اسرع وقت که اپراتورها پاسخگو هستند میتوانند با آنها تماس بگیرند.
با استفاده از این قابلیت دستگاه سانترال پاناسونیک میتوان چندین پیغام را در آن ضبط کرده و برای زمانهای مختلف و در نبود اپراتور پخش شود، مثلاً: در هنگام استراحت، نماز یا ناهار پیغامهای مخصوص و برای روزهای تعطیل و ارتباط با نگهبانی یا ساعت شب میتوان پیغامهای جداگانه ای را ارائه کرد و در دستگاه سانترال تنظیم کرد.
راهنمای خرید سانترال پاناسونیک
اگر برای شرکتهای بزرگ و کوچک و همچنین کسبوکارهای اینترنتی و استارتاپهای خود به دنبال یک دستگاه مخابراتی با قابلیتهای بینظیر هستید ما به شما دستگاه سانترال پاناسونیک را معرفی میکنیم که شما میتوانید این دستگاه را در انواع و مدلهای مختلف با کیفیت بالا از مجموعه ارتباط سازان رهنما خریداری کنید.
ارتباط سازان رهنما با در اختیار داشتن مجموعه مجرب و حرفهای با سابقهای درخشان در ارائه محصولات شرکت پاناسونیک و مخابراتی توانسته اعتماد مشتریان و کاربران را به این برند باکیفیت ژاپنی جلب کند، همچنین شما عزیزان میتوانید قبل از خرید کلیه محصولات مخابراتی پاناسونیک، مشاورههای لازم را از کارشناسان مجموعه ارتباط سازان رهنما دریافت کنید، این مجموعه در قبال تمامی اقلام و دستگاههایی که برای فروش عرضه میکند تعهد کامل به مشتری ارائه میکند و شما میتوانید دستگاه سانترال پاناسونیک را با کیفیت و هزینه مناسب از این مجموعه بخواهید، اولین و مهمترین هدف مجموعه ارتباط سازان رهنما جلب رضایت مشتری و کاربران است و تمامی پرسنل و کارکنان این مجموعه برای بهینه کردن فرایند خرید شما عزیزان تمامی مشاوره ها را در خصوص کاربرد و قابلیت های دستگاه را برایتان بازگو میکنند، تا شما بتوانید با اطلاعاتی جامع و کامل دستگاه مورد نیاز برای مجموعه و شرکت خود را خریداری کنید. همچنین اگر نیاز به سانترال ایرانی داشتید، ارتباط سازان رهنما می تواند نیاز شما را مرتفع سازد.