نتفلیکس ویژگیهای جدید مختلفی را برای پاسخگویی به مخاطبان بیشتری در بازار ارائه کرده است. اخیرا شاهد عرضه این غول استریمینگ بر روی پلتفرم خود برای مشترکین اندروید و iOS بودیم. اکنون، این شرکت آزمایش ویژگی جدیدی به نام Kids Clips را آغاز کرده است که هدف آن پاسخگویی به نسل کودکان در بخش OTT است.
ویژگی Kids Clips شبیه به ویژگی Fast Laughs Netflix است که به شما امکان میدهد ویدیوهای کمدی کوتاه مانند TikTok را از کتابخانه آن در دستگاههای تلفن همراه تماشا کنید. با این حال، به جای فرمت ویدیوی عمودی مانند Reels، YouTube Shorts و TikTok، ویژگی Kids Clips ویدیوهای کوتاه مناسب برای کودکان را در قالب افقی در دستگاه های تلفن همراه نشان میدهد.
با این ویژگی، نتفلیکس قصد دارد به یک بازار دست نخورده در بخش OTT ورود کند و با جمع آوری بینندگان جوان تر در پلتفرم خود، پایگاه کاربری خود را گسترش دهد. به علاوه، از آنجایی که این ویژگی کارتونهای کوتاه و سایر ویدیوهای متحرک نمایشها و فیلمهای تصادفی را از کتابخانه وسیع نتفلیکس پخش میکند، والدین میتوانند مطمئن باشند که فرزندانشان محتوای مناسبی را در این پلتفرم خواهند دید.
علاوه بر این، با وجود چنین رقابت سختی از سوی Prime Video، Disney+ Hotstar، و سایر پلتفرمهای OTT در بخش پخش دیجیتال، نتفلیکس میخواهد کاربران دیگر پلتفرمهای متمرکز بر ویدیوی کوتاه مانند TikTok و YouTube Shorts را جذب کند.
در مورد در دسترس بودن این ویژگی، Kids Clips روی دستگاههای منتخب از این هفته برای کاربران ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا و ایرلند عرضه میشود.