اینستاگرام به گروه پرطرفدار NFTها رفته و اعلام کرده است که مجموعههای دیجیتالی را برای سازندگان محتوا آزمایش میکند تا توکنهای غیرقابل تعویض (معروف به NFT) خود را در این پلتفرم به نمایش بگذارند.
اینستاگرام از NFT برای تولیدکنندگان پشتیبانی میکند
طبق توییت اخیر آدام موسری، مدیر عامل اینستاگرام، اینستاگرام اکنون به زیرمجموعه کوچکی از سازندگان در ایالات متحده اجازه میدهد NFTهایی را که خریداری کرده یا ساختهاند به عنوان پست، استوری یا در DM (دایرکت) به اشتراک بگذارند. این راهی است برای تولیدکنندگان محتوا برای کسب درآمد در پلتفرم رسانه اجتماعی متعلق به متا و علاوه بر طرح اشتراکی است که اخیراً آزمایش آن را آغاز کرده است.
موسری پیشنهاد میکند که هدف از معرفی توانایی اشتراکگذاری NFT بهعنوان یک آزمون، درک بهتر جامعه NFT و در نهایت افزودن بیشتر از آموختهها است.
NFTها در اینستاگرام دارای برچسب «کلکسیونی دیجیتال» هستند و کاربران میتوانند با ضربه زدن بر روی آن، اطلاعات مربوط به سازنده و صاحبان برچسب را دریافت کنند. گفته میشود که در ابتدا از ارزهای دیجیتال اتریوم و Polygon پشتیبانی میکند و کیف پول شامل Rainbow، MetaMask و Trust خواهد بود.
برای کسانی که با این اصطلاح آشنایی ندارند، NFTها توکنهای غیرقابل تعویضی هستند که اطلاعات منحصر به فرد و معتبر مالک را با پشتیبانی از فناوری بلاک چین در خود نگه میدارند.
متا همچنین فاش کرده است که NFTها به زودی به فیسبوک و سایر برنامههای آن میرسند. در آینده، مردم همچنین میتوانند مجموعههای دیجیتالی را به عنوان استیکرهای واقعیت افزوده در استوری اینستاگرام نیز به اشتراک بگذارند. این شرکت معتقد است که این مفهوم، که به طور ایمن بخشی از Web3 است، “پتانسیل توانمندسازی سازندگان در سراسر جهان” را دارد.
برای یادآوری، توییتر یکی دیگر از پلتفرمهای رسانه اجتماعی است که پشتیبانی از نمایشNFTها را به عنوان تصویر نمایه معرفی کرده است. بنابراین، نظر شما در این مورد چیست؟