وان پلاس در یک سال گذشته تغییرات استراتژیکی را پشت سر گذاشته است. با راه اندازی مجموعه Nord، این کمپانی توانسته است به طور گستردهای به بازارهای جدید در داخل اروپا و هند گسترش یابد، این در حالی است که آگاهی از نام تجاری این شرکت در ایالات متحده نیز رو به افزایش است، که به نسبت بازارهای OEM های چینی بازار بسیار دشواری است.
وان پلاس به تازگی اعلام کرده است که توسعه تهاجمی آنها نشان دهنده رشد شرکت و رسیدن آن به 257 درصدی تعداد محمولهها در سطح جهان (از جمله چین ، هند ، اتحادیه اروپا و ایالات متحده) در نیمه اول سال است. این در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال گذشته بیش از 3 برابر افزایش داشته است.
ترکیب محصولات اصلی وان پلاس با سری نورد به دلیل افزایش محموله ها است. OnePlus ادعا میکند که بیش از 1 میلیون دستگاه Nord N از ماه ژانویه به فروش رسانده است و ایالات متحده شاهد افزایش چشمگیر 428٪ به نسبت سال گذشته بوده است. به نظر میرسد که OnePlus از زمان عرضه خط وسط Nord در بخش برتر ایالات متحده جای گرفته است.
در همین حال، حمل و نقل وان پلاس در اروپا سالانه 301 درصد افزایش یافته است. در هند، دادههای Counterpoint Research نشان میدهد که این شرکت 48 درصد سهم بازار از بخش برتر بازار گوشیهای هوشمند را به خود اختصاص داده است. سرانجام، در چین، جایی که وان پلاس فقط سری 9 را به فروش میرساند، میزان فروش سالانه 124 درصد در سال اول سال جاری افزایش یافته است.
همه اینها در واقع یک خبر فوق العاده برای وان پلاس است. این شرکت بسیار سریع رشد میکند، حتی در بازار بسیار دشوار ایالات متحده نیز توانسته به خوبی بدرخشد.