در ماه آوریل، امیدوار بودیم که بتوانیم پستها را در اینستاگرام پین کنیم. این قابلیتی که منتظرش بودیم اکنون یک ویژگی رسمی به نام Grid Pinning است که به شما امکان میدهد پستهای مورد علاقه خود را پین کنید، که اکنون برای همه در دسترس است.
اکنون پستها را در اینستاگرام پین کنید
آدام موسری از اینستاگرام، از طریق توییت اخیر، فاش کرد که اکنون میتوانید حداکثر سه پست را در پروفایل خود پین کنید تا آنها را برجسته کنید. پستها میتوانند یک عکس، یک ویدیو یا ریلز نیز باشند. به این ترتیب، هر زمان که شخصی از پروفایل شما بازدید کند، سه پست برتر در بالای شبکه عکس ظاهر میشود. این عملکرد مشابه نحوه پین کردن نظرات در پست های خود است.
برای پین کردن یک پست در اینستاگرام، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی منوی سه نقطه در کنار پستی که میخواهید پین کنید ضربه بزنید و گزینه Pin to profile خود را انتخاب کنید. و، انجام شد. این ویژگی اکنون برای همه منتشر شده است و ما نیز توانستم به آن دسترسی داشته باشیم. شما به سادگی میتوانید اینستاگرام خود را بهروز کنید و ببینید آیا این ویژگی برای شما در دسترس است یا خیر.
اگر دوست ندارید جریمههای سنگین بپردازید بهتر است به فکر صدور فاکتور رسمی باشید و با صدور فاکتور رسمی از پرداخت این هزینه اضافی خلاص شوید. به وسیله فاکتور رسمی کلاهبرداری برای افراد شیاد مشکلتر میشود. در واقع با فاکتور رسمی شما مجهز به یک برگه قانونی هستید که در صورت مشکل، پیگیری را برای شما آسانتر میسازد و از سواستفادههای بازاری از طرف افراد سودجود پیشگیری میکند.
این علاوه بر ویژگیهای Reels که اخیراً معرفی شده برای سازندگان محتوا است. این لیست شامل توانایی ایجاد ریلزهای 90 ثانیهای، امکان وارد کردن صدای خود، برچسبهای تعاملی در ریلزها (نظرسنجی، ایموجی و موارد دیگر) و موارد دیگر است. پلتفرم رسانههای اجتماعی قالبهایی را برای ریلز نیز معرفی کرده است که به افراد اجازه میدهد بر اساس ریلز موجود، یک ریلز جدید بسازند.
علاوه بر این، اینستاگرام قابلیت کنترل محتوای حساس خود را بهروز کرده است. این ویژگی که برای فیلتر کردن محتوای حساس در بخش کاوش استفاده میشد، اکنون به مناطق بیشتری در پلتفرم مانند فید، جستجو، صفحات هشتگ، حلقهها و موارد دیگر گسترش یافته است. این به شما این امکان را میدهد که کنترل بیشتری بر روی نوع محتوایی که میخواهید تقریباً در کل برنامه اینستاگرام مشاهده کنید، داشته باشید.
این ویژگی دارای سه سطح محتوای حساس است که میخواهید ببینید و این سطوح اکنون تغییر نام دادهاند. قبلی «مجاز»، «محدود کردن» و «محدود کردن بیشتر» بود و اکنون به ترتیب “کمتر”، «استاندارد» و «بیشتر» است. بنابراین، نظر شما در مورد ویژگیهای جدید معرفی شده اینستاگرام چیست؟