سریال کرهای محبوب نتفلیکس، Squid Game یا بازی مرکب، کاربران را به دلیل داستان جذاب خود که شامل مرگ و بازی های کودکان میشود، در سراسر جهان به خود اختصاص داده است. حتی اگر این سریال را تماشا نکردهاید، تقریباً غیرممکن است که تا به حال اسم آن را نشنیده باشید. یا قسمت هایی از این سریال را در پلتفرم های اینستاگرام، و… ندیده باشید.
این سریال پس از انتشار به عنوان یک پدیده اینترنتی تبدیل شد. و کاربران از سراسر جهان شروع به تماشای سریال کردند. اکنون، Netflix تأیید کرده است که Squid Game به موفق ترین سری در تاریخ خود تبدیل شده است.
نتفلیکس در مصاحبه اخیر خود با CNN تأیید کرد که درام کره جنوبی توسط 111 میلیون بیننده در سراسر جهان دیده شده است. این شبکه در 94 کشور جهان در شبکه Netflix “numero uno spot” را به خود اختصاص داده است. این رکورد قبلاً دست Bridgerton بود، هنگامی که در سال 2020 در پلتفرم پخش پخش شد 82 میلیون بیننده در آن نام داشت. با این حال، Squid Game یک سریال جذابی است که چیزهای زیادی برای گفتن دارد، و بسیار فراتر از یک بازی وحشیانه است.
مینیونگ کیم، معاون رئیس Netflix آسیا و اقیانوسیه، گفت: “هنگامی که ما برای اولین بار در سال 2015 سرمایه گذاری در سریال ها و فیلم های کرهای را شروع کردیم، میدانستیم که میخواهیم داستانهای درجه یک را برای طرفداران در سراسر آسیا و جهان بسازیم. وی افزود: “امروز، بازی Squid Game فراتر از رویاهای ماست.”
با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که همه آمارها از Netflix میآید و هنوز توسط هیچ منبع خارجی تأیید نشده است. همچنین، معیارهای Netflix فقط بینندگان را به عنوان هر حسابی که حداقل 2 دقیقه از محتوا را مشاهده کردهاند، محاسبه میکند. با این حال، نمیتوان موفقیت عظیم این نمایش را انکار کرد.
علاوه بر این، برای جشن گرفتن این موفقیت، Netflix به تازگی Squid Game Profile Icons را برای طرفداران برای نشان دادن عشق خود منتشر کرده است. نتفلیکس اخیراً با توئیتی نمادهای جدید Profile را اعلام کرد.
بنابراین، اگر حساب Netflix دارید به تماشای این سریال جذاب بپردازید. همچنین فراموش نکنید که نمایه Netflix خود را به شخصیت Squid Game مورد علاقه خود در پلتفرم تغییر دهید.