از آنجایی که تلگرام همچنان کاربران بیشتری را جذب میکند، به لطف مشکلات مکرر واتساپ، این شرکت هر ماه ویژگی های جدید مختلفی را اضافه میکند. اکنون، طبق اعلام اخیر پاول دوروف، مدیر عامل و بنیانگذار تلگرام، این پلتفرم پیام رسان در حال برنامه ریزی برای معرفی یک سرویس اشتراک «ارزان» برای غیرفعال کردن تبلیغات برای کاربران است.
این خبر را دوروف در آخر هفته در کانال رسمی تلگرام خود اعلام کرد. به گفته مدیرعامل، تلگرام به کاربرانی که کانال های بزرگ دارند (بیش از 1000 کاربر مشترک) این امکان را میدهد که تبلیغات را از طریق یک سرویس اشتراک غیرفعال کنند. به این ترتیب، کاربران قادر خواهند بود به طور مستقیم از توسعه برنامه حمایت مالی کنند، بدون اینکه با تبلیغات در کانال های خود بمباران شوند.
بنابراین، این ویژگی جدید “به شکل یک اشتراک ارزان” ارائه میشود که به هر کاربری اجازه می دهد تبلیغات رسمی در تلگرام را غیرفعال کند. علاوه بر این، برخی از سازندگان کانال میتوانند با پرداخت هزینه اشتراک ماهانه یا سالانه، تبلیغات را برای همه کاربران در کانالهای خود خاموش کنند.
دوروف در کانال رسمی تلگرام خود نوشت: «تبلیغکنندگان به زودی میتوانند یک تبلیغ نامرئی در هر کانالی قرار دهند که با فرض وجود هزینه کافی برای هر نمایش منجر به عدم تبلیغات در آن کانال شود.
اکنون، در مورد در دسترس بودن، دوروف تأیید کرد که تلگرام از قبل کار روی سرویس اشتراک را آغاز کرده است. قصد دارد آنها را در ماه آینده راه اندازی کند. در حال حاضر، تلگرام در حال ارزیابی «شرایط اقتصادی» گزینهها است. پس از نهایی شدن، این شرکت شروع به ارائه یک سرویس اشتراک جدید برای غیرفعال کردن تبلیغات در پلتفرم خود برای کاربران عمومی و سازندگان کانال خواهد کرد.