حتماً تا حالا در صفحههای نتایج جستجوی گوگل دیدهاید که در بالای نتایج، سمت راست آنها یا گاه زیر نتایج تبلیغات متنی کوچکی نشان داده میشود.
- تبلیغات گوگل ادز از طریق یکی از محصولات گوگل به نام گوگل ادوردز یا گوگل ادز ایجاد شدهاند.
- قابلیتهای گوگل ادوردز برای نمایش تبلیغات فقط محدود به این تبلیغات متنی یا تبلیغات در صفحهٔ نتایج جستجوی وب نیست و بسیار متنوعتر و گستردهتر است.
- گوگل ادوردز سرویس تبلیغاتی اصلی گوگل و تبلیغات منبع درآمد اصلی این شرکت است.
- در سال ۲۰۱۱ ۹۶٪ در آمد گوگل از تبلیغات بوده است. سرویس ادوردز به مشتریان این امکان را میدهد.
- که علاوه بر آن که سایتهایشان بر حسب رتبهای که الگوریتمهای گوگل به آنها اختصاص داده است در نتایج جستجو نمایش داده میشود، بتوانند سایت هایشان را در همان صفحه اول نتایج جستجوی گوگل برای کاربرانی که جستجوهایی مرتبط با کسب و کار و وبسایت آنها میکنند. به صورت تبلیغات کوتاه در فرمتهای مختلف به نمایش بگذارند. به این ترتیب صاحبان وبسایتها میتوانند. با هزینههایی به نسبت کم وبسایت و کسب و کار خود را در معرض دید کاربران قرار دهند. ممکن است شما در نتایج جستجو جایگاه خوبی نداشته باشید. اما اگر به وبسایت و قابلیت تجاری خود اطمینان دارید. میتوانید با قدری هزینه در اولین صفحهٔ نتایج جستجو حتی اولین وبسایتی باشید که کاربر با آن مواجه میشود. باقی کار با شما و کیفیت وبسایت و خدماتتان است که باید اعتماد مشتری را بتوانید جلب کنید. در روش گوگل ادوردز گوگل جهت نمایش دادن تبلیغ از حساب کسی که تبلیغ داده است مبلغی کم نمیکند. و فقط موقعی مبلغ کلیک را کم میکند که کاربر روی تبلیغ کلیک کرده و به سایت منتهی شود. همچنین اعدادی که گوگل جهت هر کلیک از حساب کم میکند یک عدد ثابت و مشخصی نیست و با موقعیت تبلیغ، نوع لغت و چندین پارامتر دیگر تغییر میکند. ممکن است در یک روز اعداد متفاوتی از یک حساب کم شود. اخیرا تبلیغ در گوگل در سطر گوگل 4 تبلیغ اول و در انتهای گوگل نمایش داده میشود. یعنی حتی اگر سایتی به صورت طبیعی بهینه شده باشد و نفر اول گوگل هم باشد. بازهم هم 4 تبلیغ گوگلی در بالا سر آن خواهند بود. پس تبلیغ در گوگل به نسبت، خیلی از تبلیغ های دیگر در فضای مجازی و فیزیکی به صرفه تر است.
با ادوردز 20 در گوگل تبلیغ کنید و کسب و کار خود را رشد دهید
همانطور که گفته شد، گوگل ادز سایت شما را بیشتر در معرض دید قرار خواهد داد. اما در عوض انجام این کار، از شما هزینه تبلیغات در گوگل را دریافت خواهد کرد. به طور کلی میزان هزینه دریافتی بر اساس میزان کلیکی است که بر روی سایت شما ثبت می شود. اما تبلیغات در گوگل ادوردز، تنها سایت شما را بر روی صفحه اول نمایش نخواهد داد، بلکه امکانات بیشتری را برای سایت شما در نظر خواهد گرفت. یکی از این امکانات نمایش وبسایت شما در زمانی است که شما تعیین می کنید. به طور مثال کسب و کار شما مربوط به ظروف یکبار مصرف است و می خواهید در ماه محرم در صفحه اول گوگل قرار داشته باشید. با استفاده از امکانات تبلیغات در گوگل ادوردز می توانید به این مهم دست پیدا کنید. افزون بر آن تبلیغات در گوگل ادوردز این امکان را به شما می دهد که با توجه به شرایط آب و هوایی در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. به طور مثال شما در باب فروش چتر فعالیت می کنید و تمایل دارید در روزهای بارانی گوگل شما را در معرض نمایش قرار دهد. به این ترتیب می توانید مشتریانی واقعی متناسب با محصولی که ارائه می دهید، داشته باشید. حتی گوگل این امکان را برای شما فراهم کرده است که با توجه به منطقه مورد نظر در معرض نمایش قرار بگیرید. به طور مثال شما فروشنده شکلات هستید. گوگل ادوردز این امکان را برای شما فراهم می کند تا شما ببینید که در کدام منطقه کاربران در مورد شکلات جست و جو می کنند. به این ترتیب شما می توانید با استفاده از تنظیمات مورد نظر تبلیغات خود را در آن منطقه در معرض دیدگان کاربران قرار دهید.
گوگل می تواند به عنوان یک مرکز فروشگاهی بزرگ شناخته شود که کاربران زیادی برای خرید و فروش محصولات به آن رجوع می کنند. شما باید به گونه در گوگل فعالیت کنید که بهترین فروشگاه در بهترین نقطه از آن شما شود. همانطور که گفته برای فروش بیشتر و بهتر در گوگل باید در صدر قرار داشته باشید. چه به روش های معمولی و چه به کمک افزونه های گوگل ادوردز. اما باید در نظر داشته باشید که در هر دو روش، صفحه فرود دارای اهمیت بسیار زیادی است حای اگر شما به کمک گوگل ادوردز در صفحه اول گوگل قرار داشته باشید، در صورت عدم داشتن صفحه فرود مناسب قطعا دچار مشکل خواهید بود و به تعبیر دیگر هزینه هایی را که انجام داده اید بی ثمر خواهد بود. بنابراین با رعایت نکات سئو و معرفی هر چه بهتر محصول خود به دنبال جذب مشتریان ویژه باشید. یکی دیگر از مزایای تبلیغات در گوگل می تواند به دست آوردن مشتریان واقعی باشد. چرا که بیشتر افراد در گوگل متناسب با نیاز خود جست و جو انجام می دهند. تبلیغات در گوگل راهی مناسب برای فروش محصولات و یا ارائه خدمات است. با تبلیغات در گوگل مشتریان بیشتری را کسب خواهید کرد.
این روزها با افزایش چشمگیر شرکت ها و فروشگاه های اینترنتی باید تمام تلاش خود را برای بهبود ارتقا سایت و افزایش میزان بازدید از آن انجام دهید.یکی روش های افزایش رتبه تبلیغ در گوگل ادوردز است که با صرف هزینه ای مناسب و در کوتاهترین زمان ممکن بازدید از سایت را به شکل چشمگیری افزایش می دهد.
در دنیای شلوغ فضای مجازی و اینترنت این روزها،توانایی تبلیغ در گوگل به شکل مناسب و معرفی جذاب و خلاقانه برند و خدمات خود به کاربران امری مهم است که تاثیر مستقیمی بر پیشرفت کار دارد.گوگل ادوردز یکی سرویس آنلاین تبلیغات در گوگل است که این روزها به وسیله کاربران زیادی مورد استفاده قرار گرفته است.
تبلیغ در گوگل یکی از بهترین تصمیماتی است که می توانید برای گسترش دسترسی ، یافتن مشتری جدید و رشد کسب و کار خود بگیرید. گوگل ادز (که قبلاً با عنوان Google AdWords شناخته می شد) بزرگترین و پرکاربردترین پلت فرم تبلیغاتی آنلاین در جهان است و با تبلیغ در گوگل ، تجارت شما می تواند به مخاطبان بالقوه میلیون ها نفر برسد.
چگونه تبلیغات در گوگل کار میکند
گوگل ادز بعنوان یک حراج عمل می کند ، اما برخلاف یک حراج معمولی ، فقط پیشنهاد شما مهم نیست – حراج ، کیفیت و اهمیت تبلیغات کسب و کار تبلیغاتی شما را در نظر می گیرد.
حراج گوگل اوردز محور مفهوم کلمات کلیدی است. تبلیغ کنندگان کلمات کلیدی مربوط به مشاغل خود را شناسایی می کنند – و جستجوگرها احتمالاً هنگام تلاش برای یافتن چیزی از آنها استفاده می کنند و برای آنها پیشنهاداتی ارائه می دهند و می گویند هر بار که کاربر گوگل روی تبلیغ خود کلیک می کند مبلغی را برای پرداخت آن می پردازند. این جایی است که اصطلاح “تبلیغات پرداخت در عوض هر کلیک” از آنجا به وجود می آید.
حراج آگهی هر زمان که یک جستجوگر یک کلمه کلیدی را به گوگل وارد کند ، انجام می شود ، بدین معنی که هر جستجوی کلمات کلیدی که در آن مناقصه می کنید فرصتی برای نمایش تبلیغات شما به مشتریان جدید آینده است. و از آنجا که این چشم اندازها به طور فعال به دنبال آنچه می فروشید ، در لحظه مناسب نمایش خواهید داد. این همان چیزی است که باعث می شود تبلیغات در صفحه اول گوگل بسیار قدرتمند شوید و یکی از بهترین راه های رشد کسب و کار شما باشد.
نحوه تبلیغ در گوگل
تبلیغ در گوگل ادز به یک حساب گوگل ads نیاز دارد که ایجاد آن رایگان است. وقتی حساب خود را باز کردید ، وقت آن است که بفهمید چگونه می توانید از گوگل ادز برای رشد و پیشرفت شغل خود استفاده کنید!
موارد زیر یک فرآیند ده مرحله ای برای تبلیغات در گوگل است:
اهداف حساب خود را تعیین کنید
مخاطب خود را تعیین کنید
انجام تحقیق در مورد کلید واژه
بودجه و پیشنهادها را تعیین کنید
ساختار حساب بهینه خود را بسازید
تبلیغات با عملکرد بالا بنویسید
صفحات فرود موثر ایجاد کنید
پیگیری تبدیل را پیاده سازی کنید
لیست های بازاریابی خود را رشد دهید
بهینه سازی را یک عادت کنید
ما در مورد چگونگی بهینه سازی تبلیغات گوگل شما در زیر نکات بیشتری ارائه خواهیم داد.
ساختار بهینه تبلیغات گوگل
اولین قدم در نظر گرفتن ساختار حساب شما است. اگرچه روش های بسیاری برای ساختن یک حساب ادوردز وجود دارد ، از جمله آینه کاری ساختار وب سایت شما یا طبقه بندی محصولات ، اما موثرترین و موفق ترین حساب ها در مورد سلسله مراتب سازمانی ، دارای همان کیفیت هستند. شکل زیر ساختار حساب بهینه گوگل ادز را نشان می دهد:
حساب خود بالاترین سطح است. در هر حساب کارزارها هستند. برخی از تبلیغ کنندگان فقط در هر زمان مشخص یک کمپین واحد را اجرا می کنند ، در حالی که برخی دیگر همزمان چندین کارزار انجام می دهند. هر کمپین دارای گروه های تبلیغاتی مختلفی است که هر یک به نوبه خود شامل کلمات کلیدی منحصر به فرد ، متن تبلیغ و صفحات فرود همراه است.
ساختار حساب ادز گوگل شما ممکن است دقیقاً این سلسله مراتب را منعکس نکند ، اما ساماندهی حساب کاربری شما به این روش به شما امکان می دهد تا از ابتدا چیزهایی را مرتباً منظم و منظم نگه دارید ، عواملی که می توانند تأثیر بسزایی در معیارهای PPC مانند امتیاز کیفیت داشته باشند .
برای کسب اطلاعات بیشتر با بخش فروش ادوردز 20 تماس بگیرید : 02166979039