گوگل با هدف رقابت با غولهای صنعت موسیقی مانند Spotify و Apple Music، ویژگیها و تغییرات جدید مختلفی را به YouTube Music اضافه کرده است. اخیراً شاهد آزمایش رابطکاربری جدید “افزودن به لیست پخش” برای YouTube Music توسط این شرکت بودیم. و اکنون گوگل، مجموعهای از تغییرات و ویژگیهای جدید را برای بهبود تجربه کاربر معرفی کرده است. بیایید نگاهی به جزئیات بیاندازیم.
YouTube Music ویژگیهای جدیدی به دست میآورد
گوگل در یک پست انجمن رسمی انجمن، برخی از ویژگیهای کلیدی و تغییراتی را که اخیراً به کاربران YouTube Music در سراسر جهان ارائه شده است، توضیح داد. در میان آنها، بسیاری از ویژگیهای جدید مانند ادغام اسنپ چت، ذخیره در صف و تعویض آهنگ/ویدیو از قبل دیده شده بودند. با این حال، این شرکت همچنین اشاره کرد که الگوریتم رادیویی را در YouTube Music بهبود داده است تا به کاربران کمک کند هنرمندان و آهنگهای جدید را در لیستهای پخش پیدا کنند.
تیم YouTube Music میگوید که «منطق back-end که موسیقیهای نمایش داده شده را گلچین میکند» را در Song Radio و میکسهای خودکار فهرست پخش برای نمایش آهنگها و هنرمندان بیشتر بهبود دادهاند. با این کار، کاربران میتوانند آهنگها و هنرمندان جدید را در لیست پخش خودکار خود کشف کنند.
گوگل همچنین پلتفرم YouTube Music را برای تلویزیونهای هوشمند و کنسولهای بازی با حذف آهنگهای تکراری در بخش “Listen Again” بهبود بخشیده است. علاوه بر این، YouTube Music برای افرادی که اشتراک خود را با اعضای خانواده خود به اشتراک میگذارند، «خانواده را محدود به گوش دادن به یک قفسه خانوادگی جدید» کرده است.
یکی دیگر از ویژگیهای جالبی که به پلتفرم اضافه شده است، امکان خاموش کردن عملکرد پخش خودکار برای جلوگیری از تولید خودکار ایستگاههای رادیویی هر زمان که یک آهنگ پخش میشود، است. گوگل همچنین اپلیکیشن YouTube Music Wear OS را با افزودن قابلیت به هم زدن موسیقیهای دانلود شده بهبود بخشیده است.
بنابراین، اگر همه این ویژگیهای جدید در YouTube Music را دوست دارید، پیشنهاد میکنیم این پلتفرم را امتحان کنید. با این حال، اگر در حال حاضر در میان بیش از 50 میلیون مشترک YouTube Music هستید، تجربه خود را در نظرات زیر با ما در میان بگذارید.