همانطور که میدانید، پلتفرم گوگل ادز یک پلتفرم تبلیغاتی آنلاین بسیار محبوب و زیرمجموعه شرکت گوگل است که برای تبلیغات آنلاین کسبوکارها استفاده میشود. این پلتفرم به شما این امکان را میدهد که با استفاده از گوگل ادز، وبسایت خود را به گونهای تبلیغ کنید که به سرعت به بالاترین رتبه در نتایج جستجوی گوگل با کلمات کلیدی مورد نظرتان برسید.
اگر وبسایت شما به تازگی راهاندازی شده است، میتوانید با استفاده از این پلتفرم علاوه بر برندسازی و افزایش ورودی، به فروش بیشتری دست یابید و یک گام به اهداف خود نزدیکتر شوید. به این ترتیب، با استفاده از گوگل ادز، شما میتوانید با کمترین هزینهی ممکن به بهترین نتایج برسید و برند خود را به دید مخاطبان بیشتری برسانید.
گوگل پارتنر چیست؟
گوگل پارتنر یا Google Partner به شرکتها و آژانسهای دیجیتال مارکتینگ اشاره دارد که توسط گوگل برای مدیریت و بهینه سازی اکانت گوگل ادز تایید شدهاند. این شرکتها با گذراندن آزمونهای گوگل ادز و ارائه عملکرد موفق و مناسب در مدیریت و بهینهسازی اکانت های گوگل ادز، به استانداردهای گوگل دست یافتهاند. هدف این استانداردهای گوگل افزایش و رسیدن به حد نصاب اطلاعات شرکت های دیجیتال مارکتنیگ است تا بهترین نتایج را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورند. گوگل پارتنری در بیش از ۶۰ کشور و ۴۳ زبان در دسترس هستند و به آژانسها کمک میکنند تا خدمات حرفهای و با کیفیتی در زمینه مدیریت کمپینهای تبلیغاتی گوگل ادز ارائه دهند.
انواع عضویت در گوگل پارتنر:
گوگل پارتنرها شرکتهای تبلیغاتی تایید شدهای هستند که با کسب استانداردهای گوگل، به مشتریان خود کمک میکنند تا بهترین نتایج را از کمپینهای تبلیغاتی گوگل ادز بدست آورند. این شرکتها به سه دسته پارتنر پریمیر، گوگل پارتنر و عضو تقسیم میشوند که هر کدام مزایا و شرایط خاص خود را دارند.
عضو (Member):
عضو یا Member به افراد یا شرکتهایی اشاره دارد که آزمون گوگل را گذرانده و گواهینامه گوگل ادز را دریافت کردهاند. این گواهینامه نشاندهنده تواناییهای مدیریت و بهینهسازی کمپینهای تبلیغاتی در گوگل است. با این حال، این افراد یا شرکتها هنوز ممکن است تجربه کافی یا تأییدیه رسمی از سوی گوگل را نداشته باشند.
گوگل پارتنر (Google Partner):
گوگل پارتنریا Google Partner شرکتهای دیجیتال مارکتینگی هستند که توانستهاند استانداردهای گوگل را به دست آورده و تجربه مدیریت و بهینهسازی چند اکانت از چند مشتری یا به طور کل مدیریت و بهینهسازی اکانت های MCC را به گوگل اثبات کنند. این شرکتها باید حداقل مدارک و دورههای مورد نیاز گوگل ادز را گذرانده و تواناییهای خود را در مدیریت و بهینهسازی اکانتهای گوگل ادز را به گوگل اثبات کرده باشند. گوگل پارتنرها نزد گوگل از اعتبار بالا برخوردارند و مهارتهای لازم را برای مدیریت و بهینه سازی اکانتهای گوگل ادز دارند. شما پس دریافت گواهی نامه های لازم برای مدیریت اکانت های گوگل ادز شما باید برای دریافت نشان گوگل پارتنری در وبسایت partner program ثبت نام کنید و برای گوگل پارتنر شدن اقدام کنید.
پارتنر پریمیر: (Premier Partner)
پارتنر پریمیر یا Premier Partner بالاترین سطح پارتنری با گوگل است که تنها 3 درصد از پارتنرهای گوگل ادز توانستهاند به این سطح برسند. این پارتنرها از مزایای بیشتری نسبت به سطح گوگل پارتنر برخوردارند. در این سطح، پارتنرهای پریمیر به سمینارها و کنفرانسهای گوگل دعوت میشوند و از نسخههای بتای پنل گوگل ادز پیش از عمومی شدن برای عموم کاربران بهرهمند میشوند. این امکانات به پارتنرهای پریمیر امکان میدهد که با آخرین تغییرات آشنا شوند و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند.
فواید گرفتن استانداردهای گوگل
جلب اعتماد مشتری
داشتن نشان گوگل پارتنری به شما این امکان را میدهد که راحتتر اعتماد مشتریان خود را جلب کنید.
نشان گوگل پارتنری تأیید میکند که شرکت دیجیتال مارکتینگ شما استانداردهای گوگل را به دست آورده و تجربه کافی را در بهینه سازی اکانت گوگل ادز را دارد و اعتبار شما نزد مشتریان افزایش مییابد و مشتریان میدانند که با یک شرکت معتبر و تایید شده توسط گوگل در حال همکاری هستند، که این امر باعث ایجاد اطمینان و اعتماد بیشتر میشود.
داشتن استانداردهای گوگل
با داشتن نشان گوگل پارتنری، شما توانایی و تجربه لازم برای مدیریت کمپینهای تبلیغاتی در گوگل را دارید.
نشان گوگل پارتنری به مشتریان اطمینان می دهد که شما از مهارت و تخصص کافی برای ارائه خدمات با کیفیت برخوردارید. مشتریان میتوانند مطمئن باشند که کمپینهای تبلیغاتی آنها به بهترین شکل ممکن مدیریت میشوند و نتایج مطلوبی کسب خواهند کرد.
مورد تأیید بودن از سوی گوگل
نشان گوگل پارتنری به مشتریان نشان میدهد که شما به عنوان یکی از نمایندگان رسمی و مورد تأیید گوگل شناخته شدهاید. این نشانگر تخصص و تجربه مورد نیاز برای ارائه خدمات با کیفیت است. مشتریان از همکاری با شما اطمینان حاصل میکنند زیرا میدانند که گوگل شما را به عنوان یک پارتنر رسمی و قابل اعتماد تأیید کرده است.
اعتبارسنجی گوگل پارتنری
در دنیای دیجیتال مارکتینگ، اعتمادسازی امری حیاتی است. برخی از آژانسهای دیجیتال مارکتینگ ممکن است بدون داشتن مدرک رسمی گوگل پارتنر، از این نشان برای جلب اعتماد مشتریان سوء استفاده کنند به همین دلیل. گوگل برای جلوگیری از سوءاستفاده و آگاهیبخشی به مشتریان، پلتفرمی برای جستجوی نام آژانسهای دیجیتال مارکتینگ فراهم کرده است. مشتریان میتوانند با استفاده از این پلتفرم، نام آژانس مورد نظر خود را جستجو کرده و از صحت ادعای آنها درباره داشتن مدرک گوگل پارتنر اطمینان حاصل کنند. این امر به افزایش شفافیت در بازار دیجیتال مارکتینگ کمک کرده و اعتماد مشتریان را به فعالیتهای تبلیغاتی در اکانت گوگل ادز جلب میکند.
داشتن نشان گوگل پارتنری نه تنها نشاندهنده توانایی و تجربه در مدیریت کمپینهای تبلیغاتی گوگل است، بلکه باعث افزایش اعتماد و اعتبار نزد مشتریان میشود. با استفاده از پلتفرم جستجوی گوگل، مشتریان میتوانند از صحت ادعای آژانسها مطمئن شده و با اطمینان بیشتری با آنها همکاری کنند.
سخن پایانی:
همانطور که در مقاله بالا مطالعه کردید داشتن نشان گوگل پارتنری برای تمامی آژانس های دیجیتال مارکتینگ امری حیاتی است زیرا علاوه بر جلب اعتماد مشتریان بلکه به آنان نشان می دهید مورد تایید گوگل نیز هستید. با وجود شرکت آوا ادز پارتنر گوگل علاوه بر بهینهسازی و مدیریت اکانتهای گوگل ادز، مهارت بینظیری در استفاده از ابزارهای گوگل ادز نظیر گوگل ادز ادیتور و ابزارهای جلوگیری از کلیک فیک در گوگل ادز را دارد و در صورت بروز هرگونه مشکل تضمین می کند که هرگونه ساسپندی را عودت وجه دهد.شما میتوانید با شارژ اکانت گوگل ادز برای کسب و کار خود، گام موثری در جهت رسیدن به اهداف و پیشرفت کسب و کار خود بردارید.