بازاریابی مبتنی بر برندینگ تمام آن چیزی است که شما را به فروش اصولی نزدیک میکند. خدمات و یا کالایما باید با ارزش گزاری مناسب به فروش برسد و این علت اصلی درهم تنیده شدن بحث اساسی بازاریابی و برندینگ است.
اگر هدف شما پیدا کردن راهحلهای اصولی برای به حداکثر رساندن فروش خدمات و کالاها با استفاده از دیجیتال مارکتیگ است. ما در این بخش برای دست یابی به این مهم در کنار شماییم.
خدمات ما در بخش بازاریابی و برندینگ:
- تحلیل و بررسی مطالعات انجام شده بر بازار هدف
- شناسایی و هدف گیری مخاطبان هدف
- اجرای برنامه مدون برندینگ
- اجرای برنامه مدون روابط عمومی
- مدیریت و بهینه سازی بودجه ها
- جایگاه سازی ویژه
- کمپینهای تبلیغاتی
- توزیع

چرا بازاریابی و برندینگ با مثلث:
مثلث، مجموعهای است که از مهندسین خلاق، هنرمندان ایده پرداز و مجریان متخصص در این حوزه بهره میبرد.
این اجماع که با دانش روز برندینگ و بازاریابی، تجربه، حضور و مطالعه مستمر بازار همراه است، به ما این توان را داده تا بتوانیم بهترین راهکارهای اجرایی را برای افزایش فروش و ارتقاع جایگاه شرکت های حوزه صنعت ساختمان ارائه دهیم.
امروزه بازاریابی و برندینگ دو اصل جدایی ناپذیر درکسب و کار تلقی میشوند؛ دو بازوی اصلی جهت به دست آوردن مشتری است.
شناسایی، پیشبینی و به دست آوردن بازار از خدمات اصلی ماست. نگاه ما در خدماتی که ارائه میدهیم نگاهی اجرایی و نتیجه بخش است و برگرفته از فضای آکادمیک، فضای بازار است.
ما در مثلث با تجمیع دانش در حوزههای مهندسی، هنر، بازاریابی و برندینگ شرایطی را فراهم کردهایم که مشتریان خود را رهنمود سازیم.

امروزه سوال بسیاری از کسبوکارها این است که:
- تفاوت بازاریابی سنتی و بازاریابی نوین چیست؟
- ارتباط برندینگ و بازاریابی چیست؟
- بدون برندینگ بازاریابی مسیر است و برعکس؟
- ما فروش خوبی داریم؟ برندینگ بر فروش ما چه تاثیری دارد؟
- نحوه استفاده از تیزر تبلیغاتی چگونه است؟
- ما شناخته شده هستیم ولی نمیفروشیم، از چه روشی میشود میزان فروش را افزایش داد؟
- ما در حال راهاندازی کسب و کار جدید هستیم، چه زمانی برای شروع برندینگ مناسب است؟
- ما کسبوکاری سنتی با فروش بالا و شناخته شدهایم، برندینگ و بازاریابی اصولی بر کسبوکار ما چه تاثیری دارد؟ آیا فقط باعث افزایش فروش میشود؟
وقتی شما در حال راه اندازی یک کسبوکار هستید یا به افزایش فروش کسب و کارتان فکر میکنید و یا حتی در حال تغییر و تحول در کسب و کار سنتی خود هستید، فروش جزو مسائلی است که ذهن شما را به خود درگیر کرده است و فروش خدمات یا محصول به مولفه های بسیار زیادی از قبیل خدمت ارائه شده، مخاطب هدف، بازار هدف، مزیتهای رقابتی، در جای درست دیده شدن، جایگاه درست داشتن، توزیع صحیح و . . .
میتوان به سادگی نتیجه گرفت برای راه اندازی و یا ارتقاء یک کسب و کار توجه به بخش مهم بازاریابی و برندینگ به طور جدایی ناپذیر انتخاب درستی است و میتواند راه را برای موفقیت هموار سازد.
آسیبشناسی در تمام علوم اجتناب ناپذیر است اما کمتر مدلی دیدهایم که این بخش را که تشکیل شده از دو جزء اصلی است به صورت مدون و مطابق برنامه ریخته شده پیش ببرند و با شکست روبهرو شوند.
بسیاری از چالشهای ما، در تفاوت نگاهمان به مفهوم ارزش آفرینی است.
دستاورد اصلی بخش بازاریابی و برندسازی ارزش آفرینی است و جایگاه، موفقیت و حتی ثروت محصول جانبی این ارزش آفرینی هستند.
تقریبا میشود در جواب کسبوکارهای سنتی که در شک به سر میبرند و هنوز مطمئن به اثر بخش بودن این حوزه نیستند گفت: کسبوکاری که تنها دست آوردش پول است را در دنیای امروز کسب و کار شکسته خورده و فانی مینامند.
بازاریابی چیست؟
بازاریابی، علم و هنر یافتن، آفریدن و ارائه ارزش مورد نیاز مخاطب، هم زمان با کسب درآمد است. بازاریابی، نیازها و خواسته های تأمین نشده یا ضعیف تأمین شده را تشخیص میدهد؛ بازار مناسب آن ها را تعریف کرده، میزان این بازار را محاسبه و سود بالقوه اش را برآورد میکند. تعیین میکند که کدام بخش از بازار را میتواند بهتر تأمین کند؛ و سپس خدمات و یا محصولات را مناسب را طراحی و ترویج میکند.

برندینگ یا برندسازی چیست؟
برند یعنی یک قول، برند یعنی وعده، یعنی تداعی، برند یعنی تصویر در ذهن مشتری.
تفاوت یک برند با یک کلمه یا نام تجاری ساده در این است که هنگامی با یک برند روبرو میشوید، مجموعهای از سخنها و مفهومها برایتان تداعی میشود. در حالی که یک کسبوکار معمولی، تداعی کننده هیچ چیزی فراتر از خودش نیست.
برند یعنی همه تصویرها و تجربههایی که در ذهن یک مشتری نسبت به یک نام یا نماد تجاری شکل میگیرد.
بنابراین، شما نمیتوانید از مدیر یک برند یا مدیرعامل یک سازمان بپرسید که «هویت برند» شما چیست؟ یا «وعدهی برند» شما چیست؟ یا «تداعیهای برند» شما چیست؟
بلکه این مشتری و مخاطب است که حق دارد به این سوالها پاسخ دهد.
فعالیتها، سعی و کوششها، برنامهریزیها، پخش و پروموت و همه آن چه که یک کسبوکار انجام میدهد، فقط ورودی فرایند برندسازی است. اما خروجی برندسازی یعنی همان چیزی که برند نامیده میشود، در ذهن مشتری شکل میگیرد.
- برندسازی زیر مجموعه مدیریت بازاریابی است.
- برندسازی و بازاریابی را هیچ گاه جدا از هم نپذیرید.

ما در مثلث:
ما در مثلث معتقدیم خدمات مبتنی بر رضایت، منجر به مشتریان بیشتر و تعاملی در رونق کسب و کار مشتریان و خودمان است. بازاریابی و برندینگما در اصل با موفقیت شما در کسبوکارتان تعریف میشود.
در این راه، همراهی ما با شما در واقع همراه ما با خودمان است و ارتقاء کسبوکار شما، جایگاه شما و هر ارزشی که برای شما بیافرینیم در اصل بخشی از برنامه برندینگ و ارزش آفرینی برای مثلث است.
همراه شماییم.
راهکارهای بازاریابی و برندسازی
اهمیت تفکر استراتژیک بیش از همه بر رهبرانی که میخواهند زمام آینده خود و برندشان را در دست بگیرند، روشن است. استراتژی راه تحقق هدفی است که بر اساس چشم انداز، تعیین شده است، به شکلی که تمامی تلاشهای سازمان حول آن نقطه بهصورت متمرکز تعریف شده و اجرا میشوند.
آژانس تبلیغاتی تمام خدمت مثلث مدعی است که در زمینه توسعه برندهای مستعد، مبتکر یک متدولوژی منحصر به فرد است. البته با این پیش فرض که شما به عنوان صاحبان برند از لحظه اجرای این مدل، در آینده خلق شدهتان برای برند خود به سر میبرید. لذا بر اساس شیوههایی علمی و درعینحال خلاقانه فرصتها یکی پس از دیگری برای شما خلق شده و به آیندهای بالاتر از آنچه برای خود تصور کردهاید، خواهید رسید.
تیم راهکارهای بازاریابی و برندسازی، به ایجاد آگاهی از آنچه میپردازد که هنوز شکل نگرفته است و رهبرانی که از توان پیش بینی برخوردارند، کسانی هستند که نه تنها دستخوش تغییرات نیستند بلکه در مقابل آنها مقاوم بوده و حتی خودشان منشأ تغییر و تحول میشوند.
بر اساس این متدولوژی ابتدا آینده برند خلق شده و پس از انجام تحقیقات محیطی و درون سازمانی و همچنین تحلیل داده های به دست آمده از تحقیقات بازار و مخاطبان برند، بر اساس نقاط قوت و ضعف و همچنین یافتن تهدید و فرصتهای موجود، اهداف و استراتژی سازمان تدوین میشود.
مرحلهی بعد تعیین گروه مخاطب و ارائه راهکارهای بازاریابی در چهار شاخه محصول، قیمت گذاری، توزیع و ارتباطات با استناد به تحلیل داده های به دست آمده است. سپس هویت سازمانی برند خلق شده و طبق برنامه ریزی دقیق از طریق کمپین IMC بر اساس یک برنامه منسجم ارتباطی به مخاطبان معرفی میشود.
رشد برند
برند شما یک موجود زنده است که باید مدام از آن مراقبت و نگهداری شود. هرچقدر بهتر نگهداری شود برند شما بهتر رشد میکند. تجربه این سالها به ما نشان داده است که عدم توجه به مراقبت برند اگر کمتر نباشد بیشتر از خلق برند مورد اهمیت است. لذا در آژانس تبلیغاتی تمام خدمت مثلث افرادی متخصص، متعهد به حفظ برند شما و کنترل نمودار رشد آن هستند.
کمپین نویسی
چه چیز بگوییم؟ به چه کسی میخواهیم بگوییم؟ در چه زمانی میخواهیم بگوییم؟ با چه هدفی میخواهیم بگوییم؟ با چه بودجهای میگوییم؟ آیا اکنون وقت ارسال پیام برای مخاطبین محصول یا خدمتما هست؟ چگونه تأثیرگذارتر پیام ارسال کنیم؟ طراحی استراتژی و نگارش کمپین تبلیغاتی توسط یک تیم حرفهای متشکل از تحقیق بازار، ایده پردازی، استراتژیست برند، طراح و گرافیست، کارشناس اینترنتی و کارشناس رسانه صورت میپذیرد. به کمپینهای کامل اصطلاحاً ^^ میگویند؛ اما لزوماً همه محصولات و خدمات نیاز به اجرای کمپین ^^ ندارند. این فرایند به نگارش کمپین هر چه دقیق تر و علمیتر کمک میکند.
برندسازی فرایندی منظم برای ایجاد آگاهی و افزایش وفاداری مشتری است. برندسازی خلق و استفاده از هر فرصتی است که بگوییم چرا مردم باید یک برند را نسبت به سایر برندها انتخاب کنند.
خدمات در حوزه برند (بازاریابی و برندسازی) :
- طراحی هویت برند (Brand Identity)
این مهم برای شرکتهایی که در شرف تأسیساند و یا شرکت هایی که سالها از فعالیت آنها گذشته و نیاز به تغییر و یا خلق هویت تازهای دارند انجام میشود.
- طراحی برندبوک (Brand Book)
تدوین برندبوک موجب ایجاد هماهنگی و یکپارچگی در کلیه فعالیت های برندینگ و مارکتینگ از قبیل تبلیغات، روابط عمومی و ارتباط با مشتریان میشود.
- محتواسازی برند (Brand Content)
- بازسازی برند (Re Branding)
- معماری برند (Brand Architecture)